50+ csoport 2023. 01. 10. alkalom beszámolója

2023.01.16

Az új esztendőben is folytatjuk az 50+ csoport összejöveteleit, melyre minden régi és új tagot sok
szeretettel várunk!
2023.01.10-én ismét sokan összegyűltünk, bár a betegség többeket távol tartott a mai találkozótól.
Közös imádságot követően Péter testvér vezetésével a jövő vasárnapi evangélium kapcsán
beszélgettünk.
"Nézzétek, az Isten Báránya! Ő veszi el a világ bűneit. Róla mondtam: A nyomomba lép valaki, aki
nagyobb nálam, mert előbb volt, mint én. Én sem ismertem, de azért jöttem vízzel keresztelni, hogy
megismertessem Izraellel." Ezután János tanúsította: "Láttam a Lelket, amint galamb alakjában
leszállt rá a mennyből, s rajta is maradt. Magam sem ismertem, de aki vízzel keresztelni küldött, azt
mondta: Akire látod, hogy leszáll a Lélek s rajta is marad, az majd Szentlélekkel fog keresztelni.
Láttam és tanúskodom róla, hogy ő az Isten Fia." ( Ján 1.29-34)
Szó volt keresztségről, tanúságtételről, nevelésről, felelősségről, példamutatásról - ki-ki
megoszthatta gondolatait az evangélium kapcsán.
Az agapét követően Szalay András testvérünk ismertette a nap szentjének életútját:
Szent Janka Beretta Molla ( Santa Gianna Beretta Molla ) feleség, édesanya, orvos
1922-1962
( Forrás: Weibl Lipót szerk.: Ragyogtok, mint csillagok, Ecclesia Kiadó, 2006 )
https://szentjanka.hu/
https://www.magyarkurir.hu/hirek/az-anyak-az-orvosok-es-meg-nem-szuletett-magzatok-partfogoja-szent-janka-ev-kezdodott-hazankban
Áldott, boldog új esztendőt kívánunk Mindenkinek!
https://www.youtube.com/watch?v=n98AeR0dNRs&t=34s
Berényiné dr. Felszeghy Márta
koordinátor
DNYEM Kórházlelkészi Szolgálat

© 2020 A debreceni Szent László Domonkos Plébánia ideiglenes weboldala. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el