Hirdetések 2023. szeptember 3. – Évközi 22. vasárnap

2023.09.06

Hirdetjük, hogy szeptember 10-én, vasárnap 18.30-kor Piusz atya és barátai ismételten koncertet adnak templomunkban. Részletes műsor a faliújságon olvasható!

Szeptember 10-én, vasárnap 17.00 órakor lesz a gyermekek Veni Sancte tanévnyitó szentmiséje, amelynek keretében megáldásra kerülnek az iskolatáskák. Kérjük a gyerekeket, hozzák magukkal iskolatáskájukat a szentmisére!

Plébániánk a Naphimnusz Teremtésvédelmi Egyesület pályázatán nyert egy kertészeti és komposztálási eszközcsomagot, melynek használatával kapcsolatban az egyesület munkatársai helyszíni képzést tartanak szeptember 7-én, csütörtökön 17.00 órától a nagyteremben. Szeretettel várjuk a plébánia híveit!

Szeptember 5-én, kedden 9.00-kor a nyári szünet után újraindul plébániánk 50+ csoportja. Imádság, Bibliaolvasás, agapé, beszélgetés várja az eddigi és az új csoporttagokat egyaránt. A szervezők az alkalmakat közösen tervezett kirándulásokkal és érdekes témákkal teszik még színesebbé. Részletek a faliújságon és a hátsó asztalon kihelyezett szórólapokon olvashatóak.

Palánki Ferenc debrecen - nyíregyházi megyéspüspök atya szeptember 10-én, vasárnap 11 órától búcsúi szentmisét mutat be Mátraverebély- Szentkúton.

Szeptember 4-én, hétfőn 18.30-kor képviselőtestületi ülést tartunk plébániánkon.

A hét liturgikus ünnepei: csütörtökön Szent Márk, Szent István, Szent Menyhért áldozópapok, kassai vértanúk ünnepe, pénteken Szűz Mária születése, Kisboldogasszony ünnepe lesz.

© 2020 A debreceni Szent László Domonkos Plébánia ideiglenes weboldala. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el